החדרת חמצן לעור נהריה שיפור מראה העור צעיר

 החדרת חמצן לעור נהריה שיפור מראה העור

טיפול חמצן לשיפור דרמטי במראה העורהחדרת חמצן לעור הפנים מסייעת לשיפור משמעותי במראה ובמרקם העור. פרט למיצוק והבהרה לטיפול החמצן תועלות נוספות והוא מסייע גם לטיפול באקנה בגיל העשרה,    החדרת החמצן בטוחה, אינה כואבת ואינה גורמת לכל תופעות לוואי במהלך הטיפול ולאחריו. הטיפול מתאים לכל עור ולנשים בכל גיל, והוא משולב פעמים רבות בטיפולי אנטיאייג’ינג, פילינג, ניתוחים קוסמטיים וכטיפול משלים להזרקות.

מעוניינת לשפר את מראה העור ללא הזרקות?

הידעת כי העברת חמצן לרובד העליון של העור על ידי כלי הדם מתבצעת ביעילות בגיל צעיר, אך ככל שמתבגרים פוחתת רמת החמצן בעור? הידעת כי תגובת העור, כאשר אינו מקבל את כמות החמצן הדרושה לו, הנה האטה במטבוליזם של התאים והזדקנותם בטרם עת? כבר הוכח מדעית כי לחמצן חשיבות רבה בכל הנוגע לבריאות ומראה העור. החמצן מעניק לעור את האנרגיה לה הוא זקוק אולם כבר בגיל 30 מאבד העור 25% ממרכיבי החמצן שלו ובגיל 40 עולה שעור זה פי שניים! שנים נוספות מרעות את מצב העור והא הופך פגיע. ניכרים בו סימני הזדקנות, כתמים, קמטים וקמטוטים. חמצן המוחדר לעור באופן מקצועי ועל ידי קוסמטיקאית פרא רפואית אשר הוכשרה לטיפול מאפשר שינוי מהפכני במצבו של העור.

יתרונות

טיפול חמצן בלחץ גבוה מעניק לעור תחושה רגועה. הסרום מחזיר את התחדשות התאים ואת האלסטיות, מעדן את הקמטים ומשיג תוצאות נראות לעין. הטיפול בטוח לכל אחת, בכל גיל.

מה כולל הטיפול?

הזנה ולחות – החדרה נעימה, מרגיעה ומחליקה של סרום הצערת העור מעניקה לכל אחת הרגשה מיוחדת ותוצאות מצוינות אשר ניתן לראות ולהרגיש: תצורת העור משתפרת, העור נראה צעיר יותר, בהיר יותר, קורן יותר, ואילו הקמטים והקמטוטים מתעדנים. מרכיבי הסרום כוללים חומרים אנטי אלרגנים לנטרול הרדיקאלים החופשיים, קומפלקס אנטי אקסידנטים, וריכוז גבוה של ויטמינים.

מגוון השירותים של רחלי קוסמטיקס:

טיפולי פנים, עיצוב גבות טיפולי משי,שעווה בכל חלקי הגוף, פילינג לפנים,הסרת שיער לצמיתות,

צור קשר

כתובת: ש”ד הגעתון 52/7 נהריה נייד-050-7242926 קווי- 04-9511820